19 Ocak 2011 Çarşamba

Ne iyi ettinde doğdun S küpüm..

Not , Uyarı , warning , danger , vs..vs... : Bu yazı tamamen hayatımda yaptığım en büyük eşşeklik , en büyük hayvanlık , en büyük öküzlük için yazılmış kişisel bi yazıdır...


              Hayatımda çok nadir yaptığım bişeyi yapıcam ve Kıvırmıyıcam..Aslında var ya acaip kıvırırım siyah diyip yanlış bişey yaptığımı anlayınca sağdan girerim soldan girerim beyaz derim kimsede çakmaz..ama bu sefer kıvırmıcam..çünkü bu insan kısa zamanda benim için çoook çoook çoookk değerli bir konuma ulaştı..aslında kendisi gıcık , ters , adi falan ama aynı zamanda da en iyi dostum en iyi arkadaşım en iyi herşeyim...

 Bu zamana kadar hassasiyet gerektiren konularda gerçekten çok dikkatli davranmaya çalıştım..ne yazıkki sonunda patlak verdik..s3'ümün doğum gününü unutmuştum..aslında unutmadım tabikide bütün kutlamalar hazırlıklar her şey tıkırında gidiyordu..fakat yaşadığım yoğun tempo yüzünden ve aklımın cuma gününe odaklanması yüzünden ( asıl kutlama cuma günü ) kutlamayı unutmuştum...Halbuki atacağım mesajı saatler önceden taslaklara kaydetmiştim ve tam 23:58 ' e telefonumun hatırlatmasını ayarlamıştım..kısmet olmadı desem yeridir heralde..ders çalışmaya bir daldım tel tabi salonda sessizzleri oynuyo kafamı kaldırdığımda saat 00:50 idi..işin asıl komik kısmı burda başlıyo..öğle gibi s3 le iyi bi iddalaşmıştık..ben 700 soru çözücem diye geziniyorken ortalarda oda '' nah çözersin dostoyev '' demekten geri kalmamıştı..ben tabi hırs yaptım acaip hırslanırım bi anda ama 500 küsürlü bi rakamda acaip uykum geldii..tabi sorulardan başka aklımda bişey yoktu doğum günü gibi..yatarken mesaj attım 500 küsür soru çözdüm iyi geceler falan diye yattııııııımmm bi güzeeell uyudummmm...


            Sabah uyandığımda telefonuma s3 ten mesaj gelmişti..ben bekliyorum hani dalga geçicek falan filan diye mesajı bi açarım....'' :D '' ...!! bu suratı görünce benim jeton düştü tabii kafayı gömdüm yastığım arasına anlık bir depresyona girdim.. minibüste giderken falan ah ulaan gerizakalııı diyip dizime vuruyorum millet tip tip bakıyo darma duman olmuştum..neler hissettiğini aslında çok iyi biliyordum..benim doğum günümü ilk kutlayan oydu ama ben kıçımı devirip uyumuştum...yaptığım çok ayıp bişeydi bu yüzden sabahta kutlayamadım..peeh yani sonuçta ben ki koca Dostoyev öle bi '' iyiki doğduuunnn şak şak şak '' tarzında olayı geçiştircek bi insan değilim tabiki..sonra aklıma böyle bir yazı yazmak geldi..tabi gün içinde bana karşı yapılan sayısız hakaretleri sayısız tripleri ve suratların hepsini hak etmiştim..bu yazıyı okuyunca beni affediceğini tahmin edip hepsine karşı sessiz tutumumu çatır çatır sergiledim..dikkatini çekmiştir çok sessizdim...


Bu gün bir kez daha çok mutluydum..çünkü benim için dosttan öte bir insan 18 Yıl önce tam bu gün doğmuştu..Hayatıma girdiğin için çok teşekkür ederim Sküp hanım..bundan sonraki nice nice yaş dönümlerinizde hep yanınızda olacağım..belki bu seferlik ilk olamadım ama muhtemelen son olmuşumdur..hem bak daha iyi oldu unutulmaz oldumm..Neyse lafı fazla uzatmayıp yeri sihirli kelimelere bırakıyorum...


Doğum Günün Kutlu Olsun S3....

                                                        Dostoyev...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder