9 Ocak 2011 Pazar

Güzel Şeyler Olacak..

               Evet..eveet..eveeeeett..!! güzel farem yine o güzel butona tıkladı..'' Yeni kayıt '' .. Neredeyse 20 gündür hiç bişey yazamamanın verdiği acı bu gün en nihayetinde son bulcak..Bazılarına göre bu çok kısa bir süre olabilir hatta haklılarda ama bu süre Dostoyev için asır gibi..hatta geçenlerde bi yazı okudum iyi bir blog yazmanın 10 sırrı diye..bi madde şöyledi : Okurlarınızı çok bekletmeyin 6 Ayda Bir yazın . .Ha ha he ha şakacı şey dedim sayfayı kapattım.. Anlatıcak okadar çok şey birikti napıcam bilmiyorum bi yerden başlamak lazım..Tabikide o güzel yer başlangıç noktası neden yazmadığım...

        
       Günlerden güzel bir perşembe idi...Sevgili babacığım akşam eve geldiğinde ; Oğluum dostoyev yarın ev sana emanet ben ananla Konyaya gidiyorum..dedi...Tabi der demez benim gözlerim doldu baabaa baabaaa deyip kollarına atladım babacığımıııınnn..Yalan tabiki böyle bişi olmadı sen hiç merak etme baba burda dostoyev gibi bi oğlun var için rahat etsin dedim..beş dakka geçti ya da geçmedi hemen iki arkadaşıma haber verdim..'' beyleeerrr yarınnn peder beyler piyasadaa yok sabahhlaaarrr ollmaaasssııııınnn diyoruz ''..Tabi bizimkilerde sevinç çığlıkları içinde timsah yürüyüşü yapmışlar..Her neyse annem babam konyaya gitti gece orda kaldılar..o sırada ben ve iki arkadaşım saat 00.00 dan neredeyse 05.00'a  kadar , zeki müren ve çeşitli damar şarkılar eşliğinde , bilumum alkol çeşidi rakı başta olmak üzere bi güzel içtik..baayada güzelleştik ama yiğidi öldür hakkını yeme..Sefayı sürdük ya Cefası da geç kalmadı 2 gün sonra çaldı kapımı..Boazlarımda nasıl bi ağrı nasıl bi acı anlatamam..gözümü bi tek doktordayken açıyorum kalan bütün zamanımı salonda Radyo eksen eşliğinde yatarak geçiriyorum..İş böyle olunca benim yılbaşı falan hikaye oldu...Gerçekten çok acı verici allah düşmanımın başına vermesin..Doktor amca bana baktı ve '' çabukcanak iyileşmen lazım yavrucuğumm ''dedi. bu sözlerinin altında bişeyler gizli biliyodum..gerçektende gizliymiş bombayı patlattı reçeteye bi baktım iğne..!! hayatta vücuduma bişeyler girmesinden nefret ederimm..ya küçükken aşı yaparlardı bütün okula hiç aşı olmazdım hep kaçardım.bu dava yüzünden 2 . kattan atladığımı bilirim yani..neyse dedim hadi 3-4 tane iğneden bişey olmaz..doktor amıca pis pis sırıtmaya başladıı..ne gülüyosunn emiicaaa dedimm..çok cool bi şekilde artık dayancaksın dostoyev 12 tane yazdım..!!


Yeni Yıl


                     İğneler biteli 2 gün oldu ama halaaaa mabadımda çok fena bi ağrı var..şaka maka iyileşmiştim bu arada..tabi aklıma gelen ilk şey bişeyler yazmak oldu ve soluğu pc başında alıverdim..Baya da özlemişim buralarııı..Bence bizim ülkemizde yeni yıl ruhu yok..Babanemler de 40 derece ateşle tombala oynarken bu kanıya vardım..Sokağa çıksam 10 kişiye yeni yıl sizin için ne ifade ediyo desem 9 kişi : '' yaa moruk argadaşlarlaa içeceeezz hadi görüşürüz '' der ve uzaklaşır..insan alkolsüz bi yılbaşı geçirince böyle düşüncelere sahip oluyo işte..belkide milleti kıskandım ondan böyle düşünüyorum..millet partyde eğlencede bende babanemin yaptığı çinkoları izliyorum..Bide bu olay var ben yeni yıla acaip şansız girdim ya..bi kere bile tombala yapamadım biletime amorti vurdu..her sene en az son 2 rakam gelirdi mutlu olurdum ama nerdeeeee..İnsanlar eğlenmek için dışarı çıkıyo harbiden de mütiş bi ortam ama elbet bişeyler olması lazımki ''Burası Türki'ye koçuuum'' diyebilelim dimi..o bişeyleride saolsun yeni deyimiyle Apaciler , Eski deyimiyle Hanzolar yapıveriyor..Taciz..dün disko kralını izliyorum..okan çok güzel bi konuya değindi ya bu seks olayını niye bukadar büyütüyorlar anlamıyorum dedi ve adam acaip derecede haklı..bu olaylar gerçekten çok üzüyo beni artık çağ atlasak hiç fena olmaz..Yeni yıl Dilek no 1 : Hanzolar Çağ Atlasın...

         2011 Herkese yaramış gibi gözüküyo..Sabri bile gol attıı...galiba yüzler bu sene gülücek.. gülmeli de ..Ağlayan gözlerden öööğğğk geldi artık..çok depresif bi ülke olduk.bu moddan acilen çıkmamız lazım..Biraz kendimizi düşünmemiz kendimizi mutlu etmemiz lazımmm..Yeni yıl dilek no 2 : Herkes aradığı aşkı bulsun kimse ağlamasın..Nekadarda alçak gönüllüyüm yavv daha ikinci dilekte başkalarıını düşünüyorum kendim için bişey istiyosamm gece uyumak nasip olmasınn..yok yok uyumamam lazım ama pazartesi sabahıııı erkenden kalkıp tıpıdanak bankaya gidip şıpıdanak harcımı yatırıp YGS'ye başvurucağımm..artık üstüme bi master durumu geldi zaten..geçen senede aynı yollardan geçtiğim için millete tavsiyeler falan veriyorum böyle çok komiğime gidiyo ne hallere düştüüüükk...Yeni yıl dilek no 3 : Sınavlarda kimse kopya çekmesin bide artık istediğim yere giriyim yanii...İleriye dönük bi sürü plan yapmaya başladım..umarım hepsini gerçekleştirebilirim..en başında güzel bi sınavdan sonra yazı Yurt dışında geçirmek istiyorumm..Bu aralarda acaip derecede Blackberry'e sarmış durumdayım.neden bilmiyorum böyle teknoloji takıntımda yoktur hatta sevmem kullandığım şeylerde eski modellerdir hep.ama galiba blackberry'e aşık oldum.. Yeni yıl dilek no 4 : 1-2 vakte kadar Blackberry'm olsunn..İleriki günleri düşündükçe içimde bi umut oluşmaya başladı..yeni yıl ruhu işte bence tam olarak bu..Yeni yıl Son dilek : Umarım Herkes Bir yılın daha başında gerçek bir Yeni Yıl ruhuna bürünüp onikiyi bekler..(:




           İsterdimki Bol kremalı üçü bi aradam ile sabahlara kadar yazı yazayım..bu kısımda normal bi insan '' İçine sıçıyım böyle hayatın , allah kahretsinki hayat boktan napıyım , hayatımınn ..... '' şeklinde sitemi gelir.ama ben sitem etmicem..Çünkü Güzel Şeyler Olucak..o günlerde gelicek ben sayfalar dolusu yazı yazabilcemm..bu sefer arayı çok açmam umarım..


                                                                    Herkese sağlıklı mutlu Yıllar..
                                                


                                                                                                                      Dostoyev..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder