22 Mart 2011 Salı

Gelin goturun beni..

Hic bukaaadaar uzun sure ayri kalmamistik.gercekten sevgilimi ozler gibi Dostoyev olmayi cok ozledim..ama kapitalist sistem ya da ne bilim iste bu sistemlerden biri yuzunden ayri gayri dustuk..malum pazar gunu buyuk sinavin ilk bolumu giricek gozumuze..saolsunlar zorlanmayalim diye parca parca sokuyolar. Allahtan tecrubeliyim gecen seneden baya rahatim bu yuzden. Tabi her ogrenci gibi hedefleri dogrultusunda bende hazir degilim..hazir olsam zaten her gun bisiler yazardim eskisi gibii...

          Kotu seylerden cok bahsedebiliriz ama biraz guzel seylere soz verelimm.. Hani bi ara yeni yil dileklerinde bulunmustum o dilekleer ufak ufak gerceklesmeye basladi.. Artiiiik bennimmde bir BlackBeryy'mm vaar..zaten son yazimdan sonra hayatimdaki tek degisiklikte bu..sıkıcı hayat surup gıtmekte.. Ama baya moralim artti yinede mutluyum.. Uzun sure yazamamaminda bi sebebi odamdaki bilgisayarimi kaldirmis olmam. Ders caliscam ya hani masayi bosalttik guya. Yalan he yine yatakta calisiyorum..

    Havalar bii guzeeell bi kotu bi cirkiin.. Aslinda kendi ruh halim su anda havaya benziyo evet.. Mesela bu yazimi yazarken Murat dalkilic dinliyorumm..mesela bundan sonrada Toygar isikli dinlicem..zaten beni cozmek isteyen bi insan o anda ne dinledigime baksin nasil davranmasini gerektegini cok iyi anliyabilir.. Ornegin ; depresif pop sarkilari dinliyosam biri gelsin kocamaan sarilsin hic konusmasin ama bende ona sariliyim 5 10 dakka oylee kalalim..boyle metal falan dinliyosam karismayin uzak durun sinirliyimdir..yok normal tarzim olan rock dinliosam yaklasin normal halim bu gercekten..

          Bu aralar yine dejavu olmaya basladim..hic bisey yapasim gelmio buldugum her boslukta uyuyorum falan acaip sıkıntılıyım..oturup dusunduk arkadaslarla ne yapsakta bu sıkıntı gitse diye..en sonunda Hamama gitmeye karar verdik.. Iyiki de bu karari vermisiz ya hayatimda en mutlu oldugum gunlerden birr tanesiydi..keseci amca saolsun annem bile boyle yikamadi beni..bol mentollu sauna ve havuzdan sonra eve gelip sadece yattim uyudumm. Sabah kalkinca yeniden dogmus gibiydim..hayata farkli bi aciyla bakmaya basladim sabahlari daha erken uyanmaya basladim falan gercekten streste olan herkese tavsiye ederim. Stres mtres gidiyo hic bisey kalmiyo mutlu ve mesut geliyo..

    Bu aralar fotograf cekme meraki olustu bende.. Ama vakitsizlikten kendimi gelistiremiyorum. Basvuru sifre mifre davalari varken aldim arkaddasimi gittik caddebostana. Havada guzeldi gercekten guzel fotolar cektik. Ilerleyen zamanlarda belki paylasabilirim.. Su anda twitter profil 'Resmimide' ben cektim bakabilirsiniz..bu konuda fena projelerim var yazin hayata gecircem ama.. Icimdeki sanatci ruhu disari vurcam..ama bu ruhu onceden baya diasari vurmusum ya.. Eski defterlerime bakiyodum gecen sayfalarin her kosesinde biz soz falan yazmisim..eski hafiza kartimi buldum rahat 40 tane melodi kaydetmisim unutmiyim diye tabi hic birini hatirlamiyorum simdi..abi eskiden haftada en az iki kere studyoya giderdik.. Profosyonel bi amacimiz yoktu ama iyi eglenirdik hayatimiz muzikti.. Tabi 1 saat onceden studyoya yakin bi apartman vardi hemen yanindada tekel. Giderdik bi guzel iki bira cakardik kendimize gelirdik..o merdivenlerin sohbetini simdi bile hic biyerde bulamiyorum..ozamanlarda cok fenayim he her hafta ayri bi kiz tesrif ederdi merdivenlerimize ikide sarki solerdim hop Dostoyev is new relationship..

   Insanin eskiyi ozlemesi cok acaip bi olay.eskiyi ozleyen insan bence pismanlik duyan insandir..zenngin , okumus ne bilim en ust duzeyde bile olan insalar " aaah zamaninda estirirdik " diyosa simdiki zamandan pisman olmus demektir..keske ozlem duygusu olmasa..ozlemek nedir bilirmisiniz.? Bana gore ozlemek; icinde bulundugunuz konum ne olursa olsun gozlerinizi kapatinca olusan karanlikta onunuze gelen kisiyle yasadiginiz her seyi bir film seridi gibi gecerken gorursunuz.sonra gozleriniz dolmaya baslar sanki yaninizada size sariliyo gibi hissedersiniz belki 1 saniye mutlu olursunuz. Sonra gozlerinizi acarsiniz degil yaninizda hayatinizda bile olmadigini fark edersiniz.. Telefonu elinize alir bakarsiniz ismi hala orda oylece duruyo.. Aramak istersiniz ariyamazsiniz..iste ozlem budur.. O karanlikta olusan kisi bende hala orda duruyo ve ben cok ozluyorumm..belki kolay kolay itiraf edemez insanlar cunku onlara zarar vermis olabilir.hayir ben bu zararliyi ozlemiyorum der. Ama ben diyorum..gercekten cok ozledim gulusunu , beraber gezmeyi , sarilmayi.. Keske yanimda olsa hic birakmiyacasina sarilsam..yerine kimseyi koyamadigim kollarimla sarmalasam..ama ne yazikki boyle bisey olmicak kader alin yazisi vs vs islere baglayip kendimizi teselli ediyoruz..keske sagdan soldan biyeri oksiyinca alaaddinin cini gelse. Direk ilk dilegim beni 2 sene oncesine gotur olurdu..gercekten herseyimi verirdim o guzel mutlu oldugum asik oldugum yillari tekrar yasamak icin...


      Biri beniii bu depresif dunyadaan cikarsiiin..pazar gunune kadar ciksam yeter bana sinavdan sonra tekrar girerim.. Biriyle kafa kafaya verip sabaha kadar aglamak istiyorum anca duzelirim heralde.. Neyse sevgili dostlarim bugunlukte benden bukadar iyi seylerden bahsedelim dedik ama sevdiklerimiz geldi yine aklimizin bi ucuna tutamadim kendimi bu sefer..bu arada sohbet edip konusmak isteyen olursa pin'imi verebilirim..sinavdan sonra gorusmek dilegiyle..hepinize iyi geceler :)



                                            Dostoyev...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder