7 Aralık 2010 Salı

Yeni kayıt..

   Hayata galiba ciddi ciddi yeniden başlama vakti geldi.eminim herkes bi sabah tamam ulen bugun sıfırdan başlıyorum diye uyanıyo.ondan ay başım ağrıyo yarın bidaha düşünürüm , bugun serbest dalış yapcam , of sıçmam gerek vs vs bahenelerle sürekli bu düşünceyi rafa kaldırıyo.ama yok yok ben kesin baştan başlıcam..derken bahenem kapıma dayandııı çın çın zili çaldııı.Hastayımm!! 
   
  Bırak hayata yeniden başlamak evimizin karşısındaki bakkaldan bira alcak halim bile yok.! ama bu işi yapmam lazım.çünkü yaklaşık 4 haftadır yiyip içip sıçıp yatıyorum ve bol bol ilaç içiyorum.annemde kurban oluyum ık demeden bayram şekeri gibi yutturuyo bana kıyamam..içide gidiyo bana bişi olcak die aslında benimde gidiyo..çevremizde gitmediğimiz , muayene etcem diye bu sexy naciz bedenimde ellenmedik yer bırakmadılar..bu arada 1.85 boyunda 70 kilo çirozun biriyim sexy falan yalan hayal gücü..bu iş benimde canımı sıkmaya başlamıştı paso ateşlenip yatıyodum en son bi doktor sinüzit dedi antibiyotiğe abandı..bugunde 3. kutuya başladım cümle aleme hayırlı olsun..


  Bu süre geçene kadar tabi yapmadığım şey kalmadı..aslında bu internet çok kötü bi olay yaa.oturdum pc cazımın başına açtım google amcayı ne var ne yok bildigim bütün hastalıkları yazdım..işin kötüsü bendeki belirtiler her hastalıkta var.inanırmısınız prostattan envayi çeşit kansere kadar herşeyi ezbere biliyorum artık..bi gece yatarken yok olum kesin prostatsın diyorum , öbür gece dostoyev buraya kadarmış kansersin sesleri kulağımda çınlıyo.allah kimseye böyle dert vermesin gerçekten çok acı verici..en kötüsüyse ya kısır olursam korkusuydu.bak düşündüm yine kötü oldum aman aman...


 Bukadar kötü düşünceden sonra artık iyi bişiler düşünmeliydim.Eski gücüme kavuşur kavuşmaz neler yapıcaktım?? milyon tane sahne gözümün önünde belirmeye başladıı...bikere en başta kendime çok iyi bakcaktım artık hasta olmıcaktım..çünkü gördümki sadece ben değil herkes çok üzülüyo bu işe işin bu tarafı bile acı verici..kendime iyi baktıktan sonra tabiki ders çalışcaktımm..bu artık kronikleşti zaten bende her olayın sonunda evet evet ders çalışmalıyım diyorum..bu arada tabi o çok uzun değil he bi iki sene önceki kafamdaki  alayanıza dalarım uleyyn , bana bişi olmaaz , sana burdan bi uçarrım görürsüüünn , yaa aaeeneee tırnağımı yiyomda noluoo ölceeemmii alala yaaa, eve gitsemde oyun oynasam yihaa  .sesleri gitmiiişş..yeriine ; dostoyev araba geliyo kardeşim dikkat , bak pis burası girme buraya , sulu yemek varmı buralarda ?? , eve gitsemde yemeğimi yiyip yatsam artık..sesleri büyük bir yer kaplamaya başlamıştı..yaşlanıyodum galiba..uuw çok acı verici..Koskoca dostoyev artık erimeye başlamıştı galiba...


  Hayır..o dostoyev eriyemezdi sönemezdiki..benim içimdeki çok ses var yahu ama en çok bu en son konuşanı seviyorum bana iyi gaz veriyo..eveet ya ben daha ölmeediiiimmm!! güücümü toplıcağıım ve yep yeni yenilenmiş bir Dostoyev olarak herkesin karşısına tekrar çıkıcam evet ilk hedefim bu..Yeni kayıt açalım lütfen ismim Dostoyev...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder