4 Mayıs 2011 Çarşamba

Yalin ayak..

   Bu puslu , soguk , ruzgarli gecede icimi rahatlaticak tek sey yazmak olucak galiba. Insanin tam cigeriyle kaburgalarin bitis noktasinin arasinda bi duygu olusur ya iste bu gece ve bundan sonra galiba hic gitmiycek o duygu.. Cunku ben ismini koydum onun: Yalnizlik..

     Uzun zaman oldu boyle caf cafli eglenceli seylerden bahsetmeyeli ama napiyimki ya hayatimda eglence teskil eden tek sey var oda iett otobusleri.. Her gun ayri bi olay. Her turlu insanla karsilasmaniz mumkun. Guzeli , cirkini , safi , dengesizi , karaktersizi vb. Onun icin bana cok eglenceli geliyo.insanlari gozlemeyi cok seviyorum. He bide ne konustuklarini dinlemeyi cok seviyorum huhihuhi ayipladim kendimiii.. ama bence cok zevkli ya hatta bu konu hakkinda cesitli projelerim var. Ufak bi yer acicam kendime insanlar gelip istedigi her seyi benle paylasabilcek. Daha ne isterim ki ya hic yalniz kalmam hu huu harikaa..! Durum bundan ibaret yani her gun iett maceralarimi yazcak halimde yokki.. Millet actigi bloglarda 45582 tane ulke gezmis ordan video foto falan koyuyo bende aa bugun 16A ya bindim cikiirt bi foto aa bugun 21A ya bindim bakin ne guzel biniyorum cipidak bi video.. Boylemi olsun blogcuguum?

       Guzel guzel makaramizida yaptik.ama su anda cok acaip bi atmosferdeyim ya. Benim yatagim tam camin dibinde ve ruzgar ciktikca odam korku tuneli gibi oluyo.. Uuuuuuu diye cikan seslermi dersiniz agacin dallarinin duvarima hucum etmesimi dersiniz rezalet bi durumdayim acikcasi.. Gerci su anda tek istedigim 1 hafta boyunca bu yatakta oturup camdan disari baakaa baakaa , arkada hafif hafif zeki muren esliginde kendimi alkole vermek istiyorum. Belki biraz olsun unuturum yalniz kaldigimi.. Daha oncedende hep bahsederim arkadaslarimin durumunu ama bu sefer gercekten cok kotu bir yere geldim sevgili dostlarim.. Artik dostoyevin bir elin parmaklari kadar dostu var.. Belki okadar bile degildir.. Son 1 hafta icinde en yakin arkadasimdan bir okkali satis yedim , sinifimda en iyi anlastigim insan hayatimda buyuk bir yeri olan insan soylediklerinin ustunden gecerek ezerek bana siktiri cekti.. Kisacasi kaldimm tek basimmmaaa..bu yaziyi okuyan arkadasim olabilir zaten bi sen kaldin dostum demek istiyorum..

      Arkadaslar dostlar gercekten cok buyuk enerji olusturuyo insan vucudunda. Bu olaya artik inancim tam resmen su anda pili bitmis robot gibiyiim. Hiiiiic bisiler yapmak istemiyorum. O canli kanli ruhum gitti yerine olu dostoyev geldi.. Ama bu hayata artik alismam lazim galiba kimse beniii sevmioooooo diye aglamaktansa ortaya biseyler koymayi tercih ediyorum. Bunun icin bana enerji laziim.. 85 yasinda gibi olmaktan kurtulmam lazimmmm..kaybettigim arkadaslarim bende cok buyuk bosluklar biraktilar o bosluklar kolay dolmiyicak bunuda biliyorum..sonuc itibariyle Dostoyev artik yalniz...

Sevismeek aah ne hostuuu yildizlarinnn altindaaa sarkisiyla sizlere veda ediyorum iyi geceler hep bizimle olsun..

                             Dostoyev....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder